Re: Word 97 i znikające rysunki

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_interia.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 16:01:17 MET DST

RABIN napisał(a):

> Sciagnij z sieci Service Pack 1 i 2. Powinno pomoc. Jest tez inne
wyjscie -
> zainstaluj Office 2000 ;)

Mimo, że NTG
Zdarzyło mi się podczas pisania pracy dyplomowej (nie mojej - kolegi). To ma
związek z plikami tymczasowymi (może Ci brakowało miejsca na dysku i
usuwałeś pliki z TEMP'a). Word 97 po otwarciu przechowuje obrazki z
dokumentu w katalogu rymczasowym (w jakimś swoim formacie (?)) - jeżeli w
czasie zamykania (zapisywania) dokumentu nie ma ich w tempie - wywala takie
obrazki z czerwonym krzyżykiem (