Re: zestaw za 5k PLN

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 17:55:47 MET DST

> Jesli ktos chce, moze pobawic sie w sedziego i ocenic sprzet, ktory sobie
> wypatrzylem (zakup planuje na jutro):
>
> Pł. Gł. Abit KT7A Raid
> Procesor Athlon 900
tu bedzie ;-)

> Dysk Fujtsu 40 GB ATA/100
nie wiem ile ten kosztuje, ja bym wzial Seagate Barracude III

> Pamięć 128 MB 133 MHz
przy tych cenach to 256 ;-)

> Grafika Geforce 2MX 32MB Asus
ja mam ATI Radeon VE 32MB ddr i sobie chwale (wydajnosc porownywalna, w
32bit szybsza :) ale sterowniki troche problemowe (znaczy czasem przy
starcie windowsa sie zawiesi (krzaki na ekranie) i czasami kolo kursora
mignie taki czarny kwadracik ;-) ale pod 98 wsio OK ;-)

> Muzyka SB Live! 1024
a ma wyjscie na 5 glosnikow ? jesli nie to weź cos na chipsecie Yamaha (ale
to moja opinia) ;-)

> DVD LG DRD8120B x12 BOX
> Nagrywarka TEAC x8x8x32
cool ;-)))

> Obudowa Codgen 300 W
> Monitor NEC 75F
monitor dobry jak za te pieniadze :)

> moze jakies sugestie? zaznaczam, ze zalezy mi na zmieszczeniu sie z
caloscia
> w 5 tysiaczkach)
> co sadzicie o w/w monitorze? warto dac za niego 1120 PLN?

mysle ze warto :)

> Pozdrawiam!
Rafal