Co jest z FSB ?

Autor: p-o-u-l (p-o-u-l_at_bptnet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 17:45:34 MET DST

Chce kupic nowy komputer, ale...
wcale sie na sprzecie nie znam,
Mam juz grafike GeForce 2 Ultra Creative
Dwa dyski po 60GB Quantum
i 3x 128RAM 133Mhz

Mam tylko to co napisalem, noo jeszcze obudowe ATX z zasilaczem 300W,
myszke, klawiature....
Ale musze jeszcze kupic plyte glowna i procesor i tu zaczynaja sie schody.
Mam nie za wiele kasy i musze je racjonalnie wydac.

Podobno Celerony maja obsluge FSB 66Mhz i to bedzie waskie gardlo komputera.
A procesory AMD maja FSB 100Mhz i sa tansze ale troche odbiegaja jakoscia od
rodziny Pentim.
Szkoda ze nie wiem o co chodzi z tym FSB, podobno jest to zwiazane z
pamiecia RAM, mam pamieci PC133 Mhz i takie FSB minimum powinien pracowac
procesor.

I jeszcze nie wiem jaka plyte glowna do tego kupic, musi byc dobra by mi
wszystko pracowalo jak nalezy,
by zaden komponent nie powodowal spowolniennia pracy systemu.
Tylko zeby cena byla jeszcze niewygurowana, bo nie mam cioci w USA :)
Mam nadzieje ze trafilem na dobra grupe i mi pomozecie.

Dzieki za pomoc

p-o-u-l