OT: Gdzie kupić duże listwy zasilające?

Autor: Tomasz Lemiech (szpajder_at_staszic.waw.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 16:06:17 MET DST

Witam i przepraszam za offtopic, ale nie bardzo wiem, gdzie napisać. Mam
sporo urządzeń w jednym miejscu (komputer, telefon, telewizor, drukarka,
etc.) i brakuje mi zasilania. Czy ktoś z Grupowiczów zetknął się z
listwami zasilającymi z liczbą gniazd większą od 6? Optymalnie byłoby 8
albo 10, z wyłącznikiem/filtrem/bezpiecznikiem, ale nigdzie nie mogę
takich znaleźć. Czy ktoś zna jakieś namiary na producenta/dystrybutora,
najlepiej w Warszawie? A może nikt takich po prostu nie robi?
Tylko proszę nie pisać o kaskadowym łączeniu dwóch - ta duża, którą chcę
kupić, i tak pewnie będzie połączona z tą, co mam teraz.

Pozdrawiam,

--
			     	 Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
				     <mailto: szpajder_at_staszic.waw.pl>