Re: Kolejny błąd w chipsecie VIA KT133A

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Tue 29 May 2001 - 16:02:23 MET DST

Użytkownik Jacek <niusy_niu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9evs90$t0f$1_at_news.tpi.pl...

> "Mr.Jack" <mrjack_at_neurovirgin.com> wrote in message

> sek w tym, ze przesiadka (zmiana z Intela na AMD) sila rzeczy jest nerwowa
> bo ja nie mam czasu na eksperymenty, komputer mi sluzy do pracy i ma
dzialac
> a nie tylko sie uruchamiac (lub jak wynika z notki czasem sie uruchamiac).

Przegladales moze liste bugow Intela ? Ja ostatnio przypadkiem trafilem na
oficjalna strone Intela z poprawkami i bugami PIII , spis byl spory kolo
20-30 pozycji ... A odnosnie powyzszego to VIA wypuscila 2 patche , drugi z
nich w pelni eliminujacy blad ukazal sie rownoczesnie z ogloszeniem newsa .

Ktosik