Re: jak podzielic Mp3???

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 May 2001 - 14:33:51 MET DST

Hiszpan wrote:
[...]
> Najlepiej przekonwertuj te mp3 do wav'ow , nastepnie otworz kolejne wav'y
> np. w Cool Edicie i wytnij dowolny fragment pliku. Zapisujesz nowego wav'a
> na dysku a potem pakujesz go (np. Xingiem Encoderem) z powrotem do mp3.

Tylko, że przy takiej procedurze tracisz małe co nieco na jakości przez
konwersję i duże
co nieco przez xinga, który jest szybki, ale jakość to ma cieniutką. Do
tego rozpakuj sobie gigową mp3 (będziesz potrzebował sporej partycji z
NTFSem) i wczytaj do cooledita ;)

Właśnie się zabieram do ciachania takiej gigowej mp3. Jak dotąd
pościągałem programików, żadnego jeszcze nie przetestowałem:

mp3cutter - http://members.tripod.com/~videoripper
mp3trim - http://www.logiccell.com/~mp3trim/mp3faq.htm
mp3butcher - www.rzeznik.prv.pl
mp3 surgeon