Lantastic 7.0 i HP

Autor: Piotr (arkady_at_poland.com)
Data: Tue 29 May 2001 - 15:02:34 MET DST

Mam problem, może już był poruszany ale może jeszcze raz.
Otóż mam Lantastica 7 i chcę drukować na HP LJ 1220, która jest podłączona
do innego komputera, na którym owa drukarka jest udostępniona jako
//sekretariat/@hp
Na swoim lokalnym komputerze ma zainstalowane oprogramowanie do tej drkarki
i ustawiony port do współdzielonego zasobu.
Próba drukowania kończy się komunikatem "Nieprawidłowa nazwa drukarki".
Tak się dzieje również gdy przechwycę port durkarki np. pod LPT1.
Piotr.