Re: Internet cafe - pytanie

Autor: Agnieszka (agnes-s_at_mail.go2.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 14:51:22 MET DST

W artykule <9f02e5$8vr$1_at_news.tpi.pl>, T-Son napisał(a):

|zapalonych graczy. 3-kompy z Suselkiem 7.1 :) dla dobrych znajomych i hosta
|
|Nie znam sie na RHata (moze jakas firma zrobi to w calosci i tanio?)

To radze sie jak najszybciej zainteresowac, to cuuuudo a nie system :)
a firmy sa, robia to dosc dokladnie, ale za to tez dokladnie zdzieraja!

|To poza moja zdolnoscia ;-) Szukam program ktory automatycznie nadaje hasla
|dostepu, rejestruje czasu i ostrzega klienta o zakonczeniu czasu.

pochodz po konkurecji i popytaj :) dobra metoda, sama tak zrobilam!!
a jesli chodzi o napisanie programu to nie jest to poza twoimi
zdolnosciami. Wystarczy poznac troszeczke Pascala i prosty progam mozna
samemu napisac.

|Jak? prosze o szczegol.

hmm.. pisales ze nie znasz sie na RH, a ja wlasnie mam to na RH, wiec
nic ci nie pomoge. Z winda mam malo do czynienia, od tego systemu
jest moj maz :)))

posdrowienia AGA