Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 14:38:16 MET DST

To nie nazwa karty, tylko ukladu na karcie (firmy Realtek). Wydaje mi sie,
ze obecnie jest to najpolularniejszy uklad do tanich sieciowek (kiedys byl
to RTL8029AS). Nie powinienes miec z nia zadnych problemow. Producentow
wytwarzajacych karty na tym ukladzie jest cale mnostwo, najczesciej sa to
no-name'y.
Co do ceny za abonament - nie jest zle. Wszystko zalazy od tego jakie lacze
i ilu uzytkownikow (+ jeszcze wielu innych czynnikow)

> a czy siec bedzie 100 Mbps ?
wole karte 100Mbps za 45zl niz 10Mbps za 35zl...

> tak sie sklada ze wlasnie uzywam takiej karty, dziala bez problemu pod
> Windowsami 95,98 (ME i 2000 nie testowalem) i Linuksem
> zapewne lepsza bylaby smieciowka 3COM'a albo Intela ale za ta cene nie
> znajdziedz chyba znaczaco lepszej

Pod win2000 tez dzaila bez problemu.

> Cezar

DW