ATI Radeon 32 SDR

Autor: SP1 (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 11:51:43 MET DST

Mam takowe cudo (z wyjściem TV) i wszystko było OK, dopóki nie zachciało mi
się przeinstalować WIN98.
Po sformatowaniu partycji, uruchomieniu kompa z syskietki, wejściu na dysk
CD i wpisaniu setup następuje RESTART kompa. Oddałem kartę do reklamacji,
gość, który ją sprawdzał stwierdził to samo, co ja i odesłał ją do
dystrybutora (chyba AB). Tam ją sprawdzili i odesłali jako dobrą, bo chodzi
na kilku płytach.
Mam płytę ASUS P3V4X (gość w serwisie też....) - karta na Abicie chodzi OK.
Co może być grane?
Może ktoś z Was spotkał się z czymś takim i znalazł rozwiązanie. BIOS mam w
wersji 1005.
Po zainstalowaniu systemu (W98?) karta chodzi super.
Instalowałem na innej karcie (w serwisie dali mi kartę ISA... - na otarcie
łez).
pzdr

JanuszS