Czy ktoś korzysta z łacza stałego QDNet'u?

Autor: TPman (tomek_tp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 11:31:27 MET DST

Czy ktoś już skorzystał z oferty QDNetu na przyłączenie do sieci za pomocą
łącza stałego w bloku (Bemowo-Warszawa)?
Chciałbym się dowiedzieć czy są wiarygodni.

Jestem zdesperowany (nie dociera do mnie ani AsterCity, ani Chello ani nawet
Neostrada), a tu dziś ulotka w skrzynce i nadzieja na uwolnienie od modemu
:)

Dzięki za wszelkie informacje.