program coś jak studio nagrań..

Autor: Jacek (jacek_at_ats.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 11:12:22 MET DST

    Poszukuję programu, który w dużym stopniu zastąpiłby studio nagrań...
Chodzi mi o coś takiego jak wieloślad...
Najpierw przykładowo wrzucam w stereo perkusje zrobioną w innym programie na
kilka ścieżek, później dokładam girarę, dubluję ją, dokładam nastęną gitarę,
dubluję, bass, klawisze i całą zgrywkę żebym mógł zrobić w tym
rogramie( bądź innym)... Wazne jest też, żebym mógł robić mastering,
odłuchiwać poszczególnych śladów, nie mówiąc o regulacji głośności każdego
ze śladów. Wiem ze takie mozliwości ma Cubase (czy jakoś tak sie nazywa ten
program) ale nie miałem okazji go widzieć w akcji...
Propozycje?

--
Pozdrawiam
Jacek