Re: Jaki HDD ? !!!

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Wed 23 May 2001 - 13:07:00 MET DST

Czesc

> Mam zamiar kupić dysk 30 lub 40GB , ale jaki wybrać Quantum, Maxtor, >
Seagate, IBM ?
> Czy warto kupować dysk z 7200 rpm ?
Jesli masz obsluge ATA/66 lub ATA/100 to jak najbardziej warto, wzrasta
transfer danych (w szczegolnosci z duzej ilosci malych plikow) i maleje czas
dostepu.

> Słyszałem że Maxtory są całkiem niezłe.
Potwierdzam, zamienilem Barracude II 30GB na Maxtora DiamondMax 40GB i jest
on od seagate'a szybszy i co najwazniejsze duzo cichszy, pozatym duzo mnie
sie grzeje

> Czy IBM są naprawdę takie dobre (już słyszałem narzekania że coś w nich
> stuka, ale może to przypadek) ?
Jak trafisz na dobra sztuke to sa super, ale ciezko trafic :)

Marcin