Problem z plyta CDRW

Autor: ldevil_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 29 May 2001 - 09:05:15 MET DST

Mam problem z plyta CDRW.

Jak chce ja wyczyscic w Easy CD Creator, to przycisk do rozpoczecia wymazywania
jest nieaktywny. Da to sie zrobic jedynie z programu Nero i cdrecord. Po
wyczyszczeniu jej w jednym z w/w programow wszystko jest teoretyczine OK.
Jendak gdy proboje cos na nia nagrac, to caly proces wypalania przebiega bez
zaklocen, jedynie zamykanie plytki trwa dluzej niz normalnie. Jednak tak
nagranej plytki nie da sie odtworzyc. Po wlozeniu jej do napedu cd/nagrywarki
naped jedynie mruga diodka i nie moze odczytac plytki. Pod linuksem przy probie
zamontowanie jej pokazauje sie jakis komunikat o problemach z TOC'em.
Zauwazylem tez, ze gdy nie wyciagnalem plytki z nagrywarki po zakonczeniu
nagrywania, to zawartosc dalo sie odczytac (a przynajmniej raz mi tak sie
udalo). Jednak po wyjeciu plytki i ponownym wlozeniu jej do napedu juz nic nie
dzialalo.

Plytka jest firmy Verbatim, 80 minutowa
Byla nagrywana najwyzej 20 razy.

Nagrywarga to LG-8080B, podobne jaja byly tez u kolegi na jakims modelu Lite-
On'a

Czy ktos mial juz podobny problem ????

Jak to jest z gwarancja na plytki. Verbatim daje dozywocie, ale jakie sa
warunki tej gwarancji ???

Pozdrawiam
 Maciek