Re: GTS tv-out czarno-biały !!!

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 08:01:26 MET DST

Pewnego pięknego dnia Hkb wystukał na klawiaturze:
> Mam Pixelview GTS 2 Pro 64 DDR z tv out -
> karta ma tylko wyjscie svhs ale w komplecie jest przelotka na composite -
> po odpaleniu wyjscia tv obraz jest czarno-biały !!

> co zrobić żeby był kolor ??

Musisz w we właściwościach ekranu, usawienia karty zmienić na PAL, najlepiej kraj Germany i wtedy powinien być kolor.
Można też ustawić PAL z innych krajów ale nie zawsze będzie poprwanie. Popróbuj powinno być OK.

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"