Re: zmiana biosu - problem - prosze o pomoc !

Autor: Jaaaco (jaaaco_at_interia.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 00:06:42 MET DST

Użytkownik "mp" <mp0011_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam plyte glowna ASUS P2B.
> Po wgraniu najnowszej wersji biosa, po jakims czasie zaczal wyskakiwac
> komunikat
> (zaraz przed ladowaniem win98):
>
> "Error -- Can't Write ESCD"
>
> Probowalem wgrac jeszcze raz nowy bios a tu taki komunikat:
>
> Block Erasing -- Done
> Address (3A000h) -- Expected (FFh), Real (7Fh)
> Error -- Data Compare Failure
>
> Przy wgraniu starszej (poprzedniej) wersji biosa, pojawia sie ten sam
> komunikat.
> Na cale szczescie komp dziala ale czy mozna ten blad w jakis sposob
> [...]
Miałem coś takiego na ECS k7vzm. Powód - Zaraz po upgrade biosa włączyłem na
płycie zabezpieczenie przed zapisem [dla bezpieczeństwa (.CIH);-)) ] -
zworka przy kości BIOS). Jak to wyłączyłem na jeden restart wszystko wróciło
do normy (ale to była inna płyta - jednak mam nadzieję, że to Ci pomoże)

Pozdrawiam
Kuba.