Re: z winme na 95

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 23:30:47 MET DST

mysle ze nie ale jesli twierdzisz ze przy tej konfiguracji ci sie slimaczy
to moze przeinstaluj me
u mnie na 48 m ramu i 200 Mmx chodzi nic gorzej jak 95 a bajery ma i
niebieski ekran mnie tak czesto nie wpienia
pomysl bo to cos nie tak
jest napewno szybszy od 98 a moze ciut wolniejszy od 95
moze mozesz cos wyzucic z autostartu
popatrz w msconfig
CROSS