Re: glosnosc vortexa

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 21:24:52 MET DST

Użytkownik "Sebbie" <sebbie_at_kill.pl> napisał w wiadomości

> na
>
> afaik nie maja :(
>
> tez mialem z tym problem..
>
> jedyne wyjscie - zewnetrzny wzmacniacz.. ja tak zrobilem

hmmm; a jaki polecasz wzmacniacz do wnetrza obudowy komputera? mam wybrac
cos z dostepnych w sklepach tzw. KITow? bo na elektryce/elektronice raczej
sie nie znam? i czy taki raczej prosty wzmacniacz nie wprowadzi mi
dodatkowych szumow?

dzieki za odp; pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_go2.pl
begin  jestem_tylko_kretynskim_modemiarzem