przerwa przy starcie

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 18:00:40 MET DST

Zanstalowałem kontroler Promise ATA100 PCI na płycie Totem P2BXAT z
najnowszym biosem. I wszystko działa OK, ale, co jakiś czas, przy starcie
lub restarcie kompa pojawia się dłuższa przerwa pomiędzy wyświetleniem
poleceń z autoexeca a pojawieniem się pulpitu Win98SE PL. Trwa ona od
kilkunastu sekund do, czasem, 1 minuty. Normalnie taka przerwa trwa kilka
sekund. Co może być przyczyną takiej zwłoki? Czy znaczenie ma np. w którym
slocie PCI jest w/w kontroler ( podłączyłem do niego dwa HDeki jako master)?
Z góry dzięki za podpowiedź.