Problem ze "wstawaniem" komputera z trybu STR...

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 17:19:50 MET DST

...mam wydawałoby się prosty problem, komputer po wciśnięciu
przycisku "power" przechodzi w stan uśpienia (suspend to
ram). Ponownym przyciśnięciu ponownie "power" komputer
wstaje. Do tego momentu jest ok, ale gdy chcę skorzystać z
czegokolwiek co wykorzystuje kartę graficzną (D3D, DivX)
pokazuje się "wieczna klepsydra" :(, w biosie mam włączone
ACPI oraz zainstalowane poprawnie w windowsie. Praca w
Wordzie, photoshopie (generalnie w 2D) nie sprawia
problemów. Co może być powodem takiego stanu?? Trochę to
irytujące no i idea STR trochę podupada :((( Nigdzie nie
znalazłem rozwiązania tego problemu, kombinowałem jak koń
pod górę (a komputerami w każdym znaczeniu zajmuję sięod 10
lat) więc pozostało mi sie zwrócić do Ciebie.

Moja konfiguracja to D700 nie kręcony, wentyl coolermaster
(największy jaki był dostępny w komputroniku około gwiazdki
max 1,2GHz), MSI K7TPro2A (najnowszy bios 2.7), 2x128MB
PC-133 CAS2, Leadtek GF2 MX 32MB TVout, (reszta chyba nie
istotna) to wszystko chodzi pod win98 pierwsza edycja w
wersji angielskiej, servie pack Via 4.3x (ten ostatni)

/ Bartlomiej Plachecki_at_post.pl \ "zycie
\ ,,,,, www.coolbart.topnet.pl / jest
/ {o-o} -- gsm +48 6o8 516 614 \ okrutne
\ (_) ------ gadu-gadu 68477 / i moczopedne"