WinBoost - problem

Autor: KACPER (webmaster_at_przem.prv.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 16:52:27 MET DST

Witam,
Mam pytanko do uzytkownikow WinBoost'a.
Jest sieci u paru natretnych uzytkownikow. Musialem podlaczyc ich kompy z
internetu, bo potrzebuje poczta (ale nic wiecej). Dla bezpieczenstwa sieci
jak i swoich nerwow postanowilem wylaczyc im przegladarke (IE). Chce uzyc do
tego WinBoots'a. Sciagnalem ver. Gold 1.2, ale za cholere nie moge tam
znalezc opcji, ktora wylacza przegladarke..Moze jestem slepy, albo moj
anglieski jest tepy, ale nie moge. Bede bardzo wdziczny jak ktos mi napisze
jak mam to zrobic.
Dzieki za pomoc

KACEPER