JAKA PŁYTA????????????????????

Autor: Stavros (jnagorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 15:20:59 MET DST

Mam pytanie jaka płyte główna kupic????
Miałem zamiar kupic Abita Kt7 Raid ale koles w sklepie powiedzial mi za gdy
na ta plyte wloze SB Liva! i jakakolwiek karte typu GeForce to bede mial
kryrtyczne wyjatki. Zaproponowal mi w zamian Asusa V133 mowiac ze ta plyta
jest najleprza do krecenia Duronow.
Z kolei w innym sklepie koles powiedzial ze to prawda ale wystarczy tylko
dograc sterowniki 4 in 1 i wszystkoo bedzie ok.

Jaka plyte kupic, zeby miala 4 kontrolery (2x ATA100 i 2x ATA 66) ,
bezzworkowe podkrecanie procka z Bios-u, i nie stwarzala konfliktow??????

Doradzcie

Za odpowiedzi z góry dziekuje. Stavros