savage4 i tuner pixelview...

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 11:47:27 MET DST

...jest taki problemik: tuner nie pokazuje obrazu i nie
odtwarza dzwięku (ale radio odbiera i gra)
Dvd działa poprawnie, dzwięk jest również, D3D działa (na
jakiejś ati na pci działa wszytko ok (choć dvd zacina)
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu, próbowałem wszystkie
możliwe sterowniki od oficjalnych serii 8.10.xx poprzez
8.20.xx a także fachmany x.xx.
Czy problem moze być spowodowany tym, że w savage nie działa
tryb overlay (ponoć?)

konifguracja:
savage4 32 mb z TVoutem i dvi, do tego tuner pixelview na
bt878 (wersja z kamerą) i sb 128 pci, to wszstko na via
apollo pro 133, celku 400 i do tego 128 ramu oraz dvd i win
me.

na poprzediej konfigurcji na mvp3 i k6-2 300 mhz i win98 se
pl działo się
to samo.

zasugerowałem komuś kupno tej karty (bo tania i do jego
zastosowań wystarczająco wydajna) i teraz mu nie dizała i
jest na mnie wściekły.

/ Bartlomiej Plachecki_at_post.pl \ "zycie
\ ,,,,, www.coolbart.topnet.pl / jest
/ {o-o} -- gsm +48 6o8 516 614 \ okrutne
\ (_) ------ gadu-gadu 68477 / i moczopedne"