Re: co lepsze: athlon 1200 czy p III 1000

Autor: Stavros (jnagorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 11:20:54 MET DST

Użytkownik "viso RAvi" <rvsft_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Czesc
> Planuje sobie zrobic dobrze :-) i wymienic stare na nowe. O ile w
przypadku
> tego starego poszlo niezle, to teraz mam dylemat:
> Albo Athlon 1200 z jakas (jaka polecacie?) plyta glowna albo pentium III

Osobiście GORĄCO polecam Athlona. Jest o wiele szybszy i wydajniejszy od
Pędraka III.
Przy tym jest dużo tanszy więc starczy ci kasy na kupno najleprzej płyty
głównej tzn. Abit Kt7 Raid (in my opinion).

> 1000 (z plyta tu chyba Abit SA6R).
> Co jest szybsze np: w kompresji divx?
Z pewnoscia szybszy jest Athlon i to nie tylko dla tego ze ma wiekszy zegar
ale dla tygo ze pracuje na szybszej szynie.
> Moze znacie jakies linki do stron z testami, chociaz nie ukrywam, ze
lepsze
sprawdz na www.tweak.pl,www.in4.pl,www.chip.pl