reczna zmiana partycji

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Mon 28 May 2001 - 04:32:26 MET DST

Pytanie do specow od grzebania w dyskowych sektorach. Mianowicie jak
przerobic partycje primary na extended/logical i odwrotnie tak, zeby
zachowac caly FAT wraz z nazwa partycji i danymi oczywiscie. Podejrzewam, ze
wystarczy zmienic wartosc jakiegos bajtu, bo zrobil mi takie swinstwo
instalator Win98 w ulamku sekundy i potem nie wiedzial co z tym zrobic.
Osobiscie nie mam zamiaru w ciemno eksperymentowac, bo ten dysk nie jest
pusty.

Biedrzyk