Wieszanie sie IE 5.5...

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 23:41:06 MET DST

Czesc Wszystkim!
Coraz bardziej mnie to wkurza, mam nadieje ze ktos bedzie mial idee co z tym
zrobic? Sa niektore strony internetowe ktore po prostu zamrazaja mi
calkowicie przegladarke (pomaga tylko alt+ctrl+del) z plug-inow mam
zainstalowane tylko quicktime'a i flash'a... z tego co widze to nie jest
problem programowy (wystepuje nawet na swierzo po reinstalacji systemu)
tylko sprzetowy (na innych kompach to dziala ok) oczywiscie wszystkie
drivery sa swierzutkie jak buleczki, a do IE 5.5 zainstalowany oczywiscie
service pack... Wiec to chyba nie to. Ostatecznie: czy ktos ma idee co moze
powodowac ten problem? Aha, system (winME) dziala bardzo stabilnie i jedynym
problemem jest wieszanie sie przegladarki :-(

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro