Re: przerywania

Autor: Kamil Dziobek vel Turbos, Wiecznie zywy! (turbos5_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 23:23:34 MET DST

Cze
Akcelerator się wiesza. Stery itd wszystko good.
Muza zajmuje 3 przerywania. Wogóle to akcelerator chyba nie ma przerywania (?). 9-wiąte przerywanie mam
wolne. prosze pomórz., pozdrawiam

--
Zdaję sobie oczywiście sprawę z tego, że wszyscy zostaliśmy wychowani w kulcie logicznego myślenia.
[sektety super pamieci, autora zapomnialem]