Re: modem isdn - nie moge sie polaczyc

Autor: Rafal B (raist_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 May 2001 - 21:15:16 MET DST

> Nie rozumiem o czym piszesz :P
>
> pod 0 20 24 22 odzywa sie ISDN , a pod 0 20 21 22 modem ,
> nadal twierdze ze karta ISDnowa nie moze bez wlaczanego trybu emulacji
> modemu laczyc sie z 0 20 21 22 ..
> ale po co jesli dzwoniac na numer dedykowany ISDN szybko sie laczy i
dziala
> bez zarzutu :P ?

Ja tylko teoretyzuje. Ale polaczyc z 0202122 sie da (co prawda nic sie nie
sciagnie ale polaczenie zestawi - przynajmniej u mnie na Zyxel omni.net
usb). Chodzi o to, ze po tamtej stronie tez sa ISDN'y ktore pracuje w
specyficznym v.90 (56kbps w od siebie, 33 do siebie). Wiec teoretycznie sie
da. W praktyce nie za bardzo. No i to tyle.
Raf