Re: Pytanie: zasilacz AT - awaria?!

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 19:06:05 MET DST

Użytkownik "Michal" <sunshine_at_viper.pl> napisał w wiadomości
> Mianowicie zasilacz przez pierwsze 3-5 sekund pracuje normalnie ( tzn -
> zasilanie na zewnatrz zapewne jest - wentylator wenatrz pracuje) natomiast
> pozniej pojawia sie delikatne bzyczenie w obrebie radiatorow ( jakby
jakies
> przebicie w obrebie cewki) i wentylator przestaje pracowac.

zapewne? jak nie obciazasz wyjsc na zasilaczu, to on sie automagicznie
wylacza, co objawia sie wlasnie bzyczeniem, po podlaczeniu czegokolwiek pod
5/12 albo pod plyte glowna zasilacz zapewne zadziala; a co? czy przed
czyszczeniem dzialal?

--
adas; podolany_at_go2.pl
begin  jestem_tylko_kretynskim_modemiarzem