problem z drukwaniem polskich znakow!!! pls help meee

Autor: Tomek (tomtomek_at_tenbit.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 19:16:29 MET DST

Witam
mam problem a mianowice moja drukarka drukujac tekst z polskimi znakami np
ąćżź nie odzwierciedla dokladnie tego co jest na ekranie a mianowice literki
te zachodza na siebie .... nie wiem dlaczego sie tak dzieje i chce to
zmienic - problem wystepuje tylko pod wordem, bo np w notatniku wszytko jest
ok, znaki sa drukowae normalnie
drukarka to hp 970cxi, + podlaczona do skanera hp - moze w tym tkwi problem?
prosze o pomoc
dziekuje
Tomek
tomtomek_at_tenbit.pl