Re: Co z tym AMD??????

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 18:05:03 MET DST

Użytkownik "Robi" <Robix_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Moze cos tez poradzicie na temp.
> procka bo jest ok.55 C bez krecenia go
> na coolerze tytana majestry V (nie piszcie ze zle dolega bo radiator jest
> tak cieply ze nieda sie go dotknac).
z tym coolerkiem to absolutnie normalne, jest glosny i cieply, ogolnie do
bani ;>

nie wiem czemu sie winda wiesza w czasie instalacji, sprobuj wylaczyc
onboard sound w biosie i wyjac wszystko ze slotow oprocz grafiki, nie ma
sily jesli plyta jest ok to musi pojsc. Super bylo by gdybys skopiowal pliki
instalacyjne windy na twardziela i stamtad odpalil setup, nie z cedeka.

zaraz po instalacji zalozyl bym via 4.29 (nie 4.31), directx, dopiero potem
stery do grafiki (12.10 albo 12.20). Potem wlacz onboard sound. Powinno byc
w porzadku.

powodzenia,
pawel