_koszty wydruku z hp640_

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 27 May 2001 - 17:40:58 MET DST

Kartka papieru kosztuje 4grosze
a ile srednio kosztuje zadrukowanie takiej kartki czarnym tuszem (pojemnik
do HP 640 no20) - przyjac jakis sredni zadruk strony (zwykly tekst, bez
grafiki - praca dyplomowa)

Musze wiedziec ile zaspiewac za 120 stron no i sam jestem ciekaw ile
kosztuje mnie wydrukowanie standardowej strony tekstu. Hp oczywiscie takich
informacji niegdzie oficjalnie nie podaje lub sa za malym druczkiem ^_^

Moze macie jakies usrednione dane ze pojemnik no20 przy 8% pokryciu txt
starcza np na 1200stron.

dzieki !