Jak usunac plik z obrazu *.iso

Autor: _at_damus
Data: Sun 27 May 2001 - 15:58:06 MET DST

Witam,
Pytanie jak w temacie. Dokladnie chodzi o to, ze sciagnalem Linuxa (PLD) w
postaci pliku *.iso i jest on zbyt duzy do plyty 700 MB aby zmiescic sie na
niej (dokladnie 742,260,736 MB), wiec pozostaje mi "odchudzic" ten plik,
jednak nie bardzo wiem czym to potraktowac. Mozna by rozpakowac i usunac co
trzeba, ale utraci sie zapis bootsectora i plyta nie bedzie juz bootowalna,
a z tworzeniem plyt bootowalnych (opcja w programach do nagrywania) to
roznie bywa. Czasami tak stworzona plyta nie chce sie bootowac. Bardzo
prosze o pomoc w wyjsciu z tej sytuacji.
Pozdrawiam,

--
Adam Obiedzinski
www.lexziel.hg.pl