Re: HP 6L

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 21:54:50 MET DST

Użytkownik hl <v7_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eoct1$cg2$1_at_news.tpi.pl...
> Witam !
> Poradźcie co zrobić w HP 6L aby NIE wciągało mi
> po kilka papierów naraz - drukarka ma 3-4 lata
> ale wydrukowała w swoim życiu nie więcej jak
> 1000-1200 kartek :-(((

Standardowa wada tej serii. Mam 5L od pięciu lat i po roku brała z podajnika
po kilka kartek. Przyzwyczaiłem się, właściwie musiałem. Naprawa kosztuje
ok. 150 zeta - wymienią gumki i coś tam jeszcze, pochodzi rok i znowu to
samo.

Drookash