Re: Wszystko na jednym przerwaniu ??? Dlaczego ?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sun 27 May 2001 - 10:30:57 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
pl...
> brednie. jedno i drugie. przykład na wydajność1: pod win98 miałem taki
> programik lanchat, taki irc lanowy, chodzący na tcp/ip. każda nowsza
wersja

>Rzeczywiscie, aplikacja stawiajace niesamowite wymagania zarowno sprzetowi
>jak i systemowi operacyjnemu
..
czytałeś co było dalej napisane?

> niech nic nie kombinuje, jak mu wszytko dobrze chodzi, bo może znacznie
> pogorszyć. ja też mam wszysyko na jednym przerwaniu i jest szybciej i
lepiej

>Rozloz sobie na rozne przerwania i sprawdz jak teraz wyglada kwestia
>wydajnosci. A potem dopiero wypowiadaj sie na ten temat, bo na razie to
>nie masz nic madrego do powiedzenia.

tak. wybebesze system do góry nogami i se sprawdze. specjalnie tak Bill
zrobił, żebyśmy mieli wolniejsze kompy.
w w2k to nie jest normalne, że sobie rozłożysz wszystko na różne przerwania.
normalne jest jak jest wszystko razem.
ja mam w2k od 3 miesięcy, nawet BSOD'a ani razu nie miałem, ani wieszaka,
ani freeza. a mam proc mocno nakręcony i grafikę też. i pamiętam jeszcze
różne testy wydajności spod w98.
grzech