Jak sie pozbyc przydzwieku sieciowego.

Autor: Miroslaw Ambroziak (mirekamb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 07:51:14 MET DST

    Witam,
mam następujący problem: podłączyłem komputer do TV oraz do amplitunera i w
ten sposób mam małe kino domowe. Przyjemność oglądania psuje mi przydzwięk o
f=50Hz, który znika po odłączeniu anteny (zbiorczej) od amplitunera, a
dokładnie po odłączeniu kabla ekranującego.Czy ktoś może mi poradzić jak
pozbyć się denerwującego przydzwięku?
I jeszce coś dziwnego: po odłączeniu kabla ekranującego obraz na TV traci
lekko na ostrości. Dodam, że wszystkie połączenia starałem się wykonać
solidnie, a przewody specjalnie dobierałem lepsze (znaczy droższe:)) .
Myślę, że nie ja jedyny mam takie problemy. Dawno temu czytałem o tym w
którymś piśmie komputerowym i pamiętam, że radzono tam założenie filtru
grafitowego. Mam takie filtry od starych drukarek ale gdzie je założyć?

--
Pozdrawiam
Mirosław Ambroziak