Re: IBM DTLA

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 00:25:55 MET DST

Sebastian Ciach <sciach_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Czy ma ktos wiarygodne informacje o padaniu IBM DTLA?
> Co na to serwis IBM w Polsce i na œwiecie?
> Wiem, że było duzo na ten temat ale niech ktoœ powie coœ konkretnego.

Przed chwila napisalem o moim przypadku, ale tu tez napisze. Kupilem 2
dyski (DTLA 30 GB, UDMA 100) wyprodukowane w Malezji/Filipinach. Pierwszy
nie dzialal od razu (glowica piszczala i nie mogla sie dobrze
spozycjonowac, dysk nie startowal), drugi padl w ten sam sposob dzisiaj,
pol roku po zakupie. Dysk byl podpiety do plyty ASUSa K7V (nie wiem jaki
tam jest kontroler), do kontrolera UDMA 66.

Slyszalem rowniez o innych przypadkach masowych padow tych dyskow, wiec
moze lepiej kup sobie dysk innego producenta.

wp