Re: Uszkodzony dysk ?

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Sun 27 May 2001 - 00:05:30 MET DST

marek <marek20012_at_wp.pl> wrote:

> Kupiłem nowy dysk 20GB Caviar UDMA-100, po 2-tygodniach dysk padł.
> Zawiozłem do reklamacji a tu facet mi gada że płyta główna zepsuła dysk bo
> nie obsługuje UDMA 100 . Mam płytę Soltek UDMA-66 pod AMD .
> Czy to może być prawda ?

Wbrew temu co tu pisza inni, jest to prawda - o tym samym slyszalem w
pewnym krakowskim sklepie komputerowym, ze te plyty maja jakis konflikt z
Caviarami UDMA 100 i wyglada to dokladnie tak jak u ciebie: dysk bardzo
szybko pada.

Nie zmienia to jednak w zaden sposob twoich uprawnien gwarancyjnych !!!
bo nie uzyles przeciez dysku w sposob niewlasciwy i nie musiales wiedziec,
ze z ta plyta moga sie dziac takie rzeczy. Nie daj sie wiec wykiwac -
zadaj wymiany dysku na nowy (pytanie tylko, co z nim zrobisz) albo w
ramach rekojmi - wybierz zwrot pieniedzy. Jak facet bedzie oporny, to
naslij na niego inspekcje handlowa albo jakas federacje konsumencka.

powodzenia
wp