Re: wiatrak do amd k6-2?

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Sat 26 May 2001 - 22:45:16 MET DST

Some day I met a message from "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com>. The
message said:

> Jaka seria i kiedy wyprodukowany?

SiSoft Sandra podaje mi, ze to model k6-2 3d (Chomper) 266-550 2.2 - 2.4V, a
CpuIdle: Family: 5 Model: 8, Stepping: 12 (btw co te oznaczenia
"oznaczaja"?) Roku produkcji nie
moge dokladnie podac, bo jest to procesor z drugiej reki...

Generalnie małe szanse, żeby stabilnie
> działał, ale warto zapytać...

czemu? Na 400 chodzi juz 4 dzien i jak na razie zero zwisow ;)) A poza tym
na www.tweak.pl sa opisy przetaktowania z 400 na 550 (a wiec az 150 MHz
jak za darmo!)

>radiatorów i wiatraków Socket A i Socket 370 pasuje na Socket 6.
> A wiatrak na stary radiator jakoś na pewno będzie pasował (co najwyżej
> złapiesz go jedną śrubką a nie czterema).

dzieki za info. A teraz z tej samej beczki, ale troche inny aspekt: moja
plyta glowna nie ma wyjscia/wejscia na zasilanie wiatraczka, wiec musze
wentyl podlaczac do zasilacza. Obecnie produkowane wiatraki na pewno sa
robione pod plyty glowne posiadajace takowe wejscie, wiec pytanie brzmi czy
da sie (domowymi sposobami ;)) kabelki od wentyla podlaczyc do jednego z
rozgalezienia kabli zasilacza, a jesli tak, to jak???

> Radiator jest najważniejszy i sugeruję zacząć od znalezienia najlepszego
> możliwego radiatora.

zgadzam sie. Akurat biore udzial w aukcji na radiator z coolerem na procki
k6, k6-2 i celeron do 700. Ile za to mozna waszym zdaniem dac?

--
Pozdr  & cu
Pjotr