Re: co to za chipset

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 26 May 2001 - 22:02:07 MET DST

Użytkownik "Grzech" <grzech2000_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> strasznie,

> macha głowicami jak głupi, strasznie wolno. strasznie. dysk barracuda
> ataIII.
znaczy strasznie wolno chodzi. macha raczej szybko :-)
sprawdzam właśnie płyte na pnig.be, i nie jestem wcale pewien, czy to
shuttle. aha, no i przed zainstalowaniem via4in1 też włączyłem dma i było
tak samo. transfer w hdtachu (który daje co chwila blue screeny) wynosi 6.5
mb/s, jak włączę advanced size check, to sie wogole nie chce odpalić