Re: Leadtek ULTRA i Radeon

Autor: Pet (pet_at_deimos.ids.edu.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 14:46:49 MET DST

"()I()" <alexandrus_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Co sie bardziej opyla kupic Ultra + athlon 1100 czy
> Radeonka VIVO 64 ddr + 1100 ?
> Co wy wybralibyscie opierając sie na możliwosciach kart?
> Mnie interusuje jakosc zlacz Video oraz na ile mi starczy ta karta.
> Przykladowo :
> jakies niewiem z 2 lata temu kupilem jeden z pierwszych modeli Rivek TNT i
> do tej
> pory mozna sobie smialo pograc w rozne "mocne" 3D gry i chcialbym
> zeby tym razem tez tak bylo......

Zdecydowanie Radeon Vivo. 2x tanszy od Ultry, czesto szybszy, niesamowita
jakosc obrazu, obsluga najnowoczesniejszych efektow graficznych etc. Ta
karta na dlugo Ci starczy. Ultra to juz jest przestarzala karta. Do tego
Radeon ma aktualnie doskonale startoniki a nowsze wersje wychodza czesciej
niz do Nvidii.

Pet