Re: Dwie graficzne karty ...

Autor: Jarocki Krzysztof (kjarocki_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 13:14:49 MET DST

> Jak maja dawac obraz na jeden monitor to gorzej. Pewnie marzy ci sie
> tandem Matrox- 2D i GForce 3D. Mozna kupic przelacznik VGA, ale
> kable+przelacznik bardzo obniza jakosc obrazu (dziecko wylane z
> kapiela). Najepiej kupic monitor z dwoma wejsciami, np SONY seria G
> --
> Pozdrowionka
> Pawel Boguszewski

Temat bardzo ciekawy. Nie powiem, sam bym go przetestował.
Bo cały czas się zastanawiam nad kupnem karty graficznej i teraz testuję
Matroxa G-450 (jakość obrazu i dwa wyjścia sygnału monitorowego).
Mam Sony G400P (19"), który ma dodatkowe wejście na drugie źródło sygnału,
np. z notebooka.
Podłączyłem oba wyjścia z karty video do dwu wyjść w monitorze,
zapuściłem opcję "DualHead" tak, że szeroki pulpit zajmował dwa ekrany
(teoretycznie dwa monitory).
Ja przetestowałem działanie tej opcji przełączając w monitorze kolejno
źródła sygnału i super zadziałało.

Ten pomysł z tandemem: Matrox G200 i GForce 3D wydaje się naprawdę kuszący.
W pracy używam komputerów z kartami Matrox G200 i maja naprawdę rewelacyjne
parametry obrazu 2D.

Pozdrowienia,
Krzysiek