Re: obudowa

Autor: Jarocki Krzysztof (kjarocki_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 12:59:49 MET DST

> SKladajac komputery zazwyczaj wybieram CodGena ( do 150 zl ) ...
> - http://www.cezar.com.pl/oferta/obudowy/obudowy.html
>
> Pozdrawiam W>

Jeśli masz doświadczenie w skaładaniu to pewnie różne obudowy testowałeś.
Chodzi mi o problem głośności wentylatora w zasilaczach 300W.
Które obudowy mają najcichsze wentylatory w zasilaczach.
Mam obudowę "PRO Station 2002 coś" i wentylator jest tak głośny że mnie
wku....
Chcę ja wymienić, ale na co ? Wolę takie prostsze, nie z tych TRANSFORMERS.
:-)
Czy Enlight 7233 jest dobrym typem, czy też głośny wentylator ?

Krzysiek