Re: PŁYTA GŁÓWNA

Autor: GrzMiL (grzmil_at_interia.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 21:15:05 MET DST

> ASUS A7V(133) .. wsadzasz wszystko , instalujesz system i jedziesz ..

A moze by jednak Epox 8kta3 lub z raidem 8kta3+.
Jest znacznie wydajnijsza co pokazuja testy na http://www.in4.pl/recenzje/epox8kta3/3.htm
,znacznie tansza(jakies 140zl bez raidu) oraz podkreca sie tak jak na abit kt7a.
Wedlug mnie najlepsza plyta pod durona i Athlona.

Co Ty na to ?

=====  Pozdrawiam =====
=====     GrzMiL     =====
===   grzmil_at_interia.pl   ===