Pada dysk ?

Autor: JFB (jfb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 20:08:03 MET DST

Witam. Mam dysk seagate medalist 20Gb. Ostatnio dzieja sie z nim dziwne
rzeczy. Przy uruchamianiu komputera zaczyna sie rozkrecac, po czym stuka
jeden raz, znow sie rozkreca i tak dalej. Za ktoryms razem udaje mu sie
przejsc pomyslnie ta procedure i odpala system. Tutaj raz na jakis czas
(godzine powiedzmy) robi to samo, ale juz tylko jeden raz. I teraz pytanie:
czy cos takiego podchodzi pod reklamacje ? (jest jeszcze przez miesiac na
gwarancji). ew jak to udowodnic, bo nie jest to regula. A moze po prostu
dobic go ? Tylko jak ? Podejrzewam ze sa to jakies problemy z zasilaniem,
ale napewno nie jest to wina kabli, bo sprawdzalem na 3 roznych komputerach.
Mam nadzieje ze macie dla mnie jakies rady.

jfb
ps. backup juz mi sie wypala....