Re: Uszkodzony dysk ?

Autor: pancho (wecow_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 May 2001 - 18:42:06 MET DST

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Raku" <raku_at_2com.pl>
Do: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Wysłano: 25 maja 2001 17:08
Temat: Re: Uszkodzony dysk ?

> Użytkownik "marek" <marek20012_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> bo
> >
> A jak nie mam U100 to nie mogę żadnego nowego dysku kupić ????
>

> Raku
>
> mam dysk ata100 a plyta na ata66 i nic sie zlego nie dzieje. przedtem
mialem dysk ata66 i chodzil na plycie ata33 i tez sie nic nie dzialo zlego.
dysk bedzie pracowal tak szybko jak tylko mu kontroler na plycie pozwoli.
Jak bardzi Ci zalezy to zawsze mozesz sobie zwolnic dysk programikiem z
strony prodycenta dysku

Dzien Matki - juz w sobote, 26 maja!
Wyslij kartke: http://kartki.interia.pl/?karkat=1.4