Klopot z GeForce2MX pomocy ! ;-(

Autor: Sev (seweryn_at_polbox.com)
Data: Fri 25 May 2001 - 16:07:15 MET DST

Hej witam i prosze o pomoc...

Juz nie wiem co robic.Mam problem z Leadtek'iem WinFast GeForce2MX na plycie Ausus
P5A-B.(Ali Alladyn) Do tej pory uzywalem Elsy Victroy Erazor (Riva 128) i wszystko
bylo ok.Po przesiadce na nawa karte WinME czesto sie wieszal a Win2k nawet sie w
pelni nie uruchamia tylko wywala blad ktory zawiera mniej wiecej taki tekst "IRQ Less
or not Equal". Po ponownym zalozeniu Rivy128 wszystko jest ok a system jest
stabilny.Probowalem juz uruchamiac komp jedynie z karta graficzna (tzn bez innych
kart) i problem pozostawal. Nie bardzo wiem co jest grane.Podejzewam ze moze byc
jakis konflikt pomiedzy chipsetem plyty glownej (Ali Alladyn) a karta graficzna.

Jesli ktokolwiek z Was wie cos na ten temat bardzo prosze o podpowiedz !!! Kurcze
wydalem na te karte niemalo pieniedzy a nie moge jej uzywac ;-<

Z gory BARDZO DZIEKUJE

Sev