Re: podczas otwierania witryn wyskakuja bledy

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 May 2001 - 15:52:48 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w
wiadomości news:3B0D49AB.BFAB1B1B_at_iname.com...

> Oczekujesz odpowiedzi na pytania dotyczące Internetu i Windows
na
> grupie dyskusyjnej poświęconej sprzętowi?
>
> BTW pierwsze skojarzenie to wirus jakiś...

Przepraszam, ale grupie o Windowsach nikt mi nie odpowiedzial, a
poza tym, czy bledy takie nie moga wynikac z jakiegos problemu
sprzetowego. Z tym wirusem to chyba zartujesz? Bo wirus to nie
jest na pewno (po reinstalcji systemu i zalozeniu nowiutkiego IE
i OE tez czasem sa takie bledy).