Odp: paski na ekranie monitora

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 15:23:22 MET DST

Wielokrotnie było to poruszane na tej i innych listach. Paski te są cechą
charakterystyczną kineskopów DiamondTron ( Mitsubishi) i Trinitron
( Sony ).
Nie da ich się wyeliminować, chyba że przez wymianę monitora ;)
Ale tego oczywiście nie polecam bo to wspaniałe monitory.

Użytkownik Piter <vizimir_at_frugo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ell0e$6h1$1_at_news.tpi.pl...