Re: Ktora nagrywarka?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 15:10:36 MET DST

ja bym stanal w obronie lg - mam taka 4x4x24 - od 2 lat
pierwsza plyte spalilem gdzies po roku - zachcialo mi sie procka krecic i
sprzet stracil stabilnosc
do tej pory spalilem kilkadziescia plyt, wszystkie z mojej winy (a to
kompresowalem sobie 100MB archiwum winacem, a to avp skanowal mi jakis plik
i zablokowal go na 2 minuty, to znowu zapomnialem o tym ze podkrecony proc
itd) Nie wiem, jak z nowszymi wersjami nagrywarek tej firmy, ale uwazam, ze
nie jest to jakis no-name (kolega nie jest chyba z typu tych co to tylko
wranglery, adidas z 3 paskami itd)

raku